Szampańskie, złote krzesła Chiavari Tiffany

20,00

Złote (szampańskie) krzesła Chiavari to jeden z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych modeli krzeseł bankietowych na całym świecie.

Opis

Jasnozłote krzesła Chiavari stanowią dekorację samą w sobie. Idealnie sprawdzą się jako dopełnienie dekoracji sali weselnej lub ślubu w plenerze, tworząc niesamowitą scenerię.

Krzesło Chiavari cieszy się swoją popularnością ze względu na stylowy design i wyrafinowany wygląd. Kolejną ważną zaletą tych krzeseł jest to, że łatwo dopasować je do różnych stylów przyjęcia, co czyni je idealnym wyborem na każdą okazję. Chiavari to rodzaj krzesła, który sam się broni i przykuwa uwagę, będąc ozdobą samą w sobie. Najczęściej krzesła łączone są ze stylem glamour, ale sprawdzą się również w zamkowych wnętrzach, nowoczesnych salach oraz podczas plenerowych wesel.

 

HISTORIA KRZESŁA

Krzesło Chiavari (czyt. kiawari) znane jest również pod nazwą Tiffany. Początki tego projektu sięgają XIX wieku, kiedy to włoski stolarz Giuseppe Descalzi w mieście Chiavari (stąd nazwa), zaprojektował i stworzył pierwszy egzemplarz tego kultowego modelu. Ów krzesło okazało się solidne, ale lekkie i eleganckie, zyskując coraz więcej popularności. Wiele krzeseł zostało podarowanych papieżowi, inne zaś pojawiły się w jadalni królowej Wiktorii. W latach 50-tych XX w. krzesła Chiavari zostały odkryte na nowo, a to za sprawą wesela Jacqueline i Johna F. Kennedy.

 

Materiał: polipropylen

Wysokość: 93 cm

Szerokość: 38 cm

Waga: 3,9 kg

Wysokość do siedziska: 43,5 cm

Głębokość: 42 cm

 

Stan magazynowy: 130 szt.

Poduszka na siedzisko w zestawie z krzesłem.

Istnieje również możliwość wynajmu 4 szt. do kościoła/ceremonię plenerową w kwocie 120,00 zł za 4 sztuki.

Rodzaj transportu: tylko nasz transport

Cover photo by vineyardbride.ca

____________________________________________________________

Masz pytania? Niżej informacje, które mogą Ci się przydać ?

  • do każdego zamówienia naliczamy kaucję zwrotną w wysokości połowy wartości zamówienia
  • działamy głównie na terenie Śląska – wysyłamy dekoracje za pośrednictwem kuriera (na całą Polskę)* lub naszego transportu**, który wyceniany jest indywidualnie
  • dekoracje możesz odebrać osobiście w Wodzisławiu Śląskim na ulicy Moniuszki 15
  • przy rezerwacji produktów podpisujemy umowę, która jest gwarancją terminu
  • po podpisaniu umowy, prosimy o wpłacenie umówionego zadatku do 7 dni, po tym czasie rezerwacja przepada
  • pozostałą część kwoty (najem + kaucja) należy wpłacić do 7 dni przed uroczystością
  • minimalna wartość zamówienia – 300 zł brutto, nie realizujemy zleceń poniżej tej kwoty
  • do zamawianych dekoracji możesz również zamówić montaż i demontaż dekoracji przez nasz zespół – dodaj taką informację w uwagach do zamówienia
  • zamawiamy dla Was kuriera w obie strony, aby odciążyć Was od dodatkowej pracy
  • wysyłkę/towar otrzymujecie najpóźniej dzień przed uroczystością
  • zwrot maksymalnie w drugi dzień roboczy po uroczystości
  • dekoracje, które do Was trafiają są w 100% sprawne i gotowe do użytku
  • przedmioty mogą nosić normalnie ślady użytkowania
  • zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, a ewentualne uszkodzenia pokrywane są z kaucji

*w zależności od rodzaju dekoracji – nie wysyłamy dużych gabarytów oraz szklanych elementów z powodu wysokiego ryzyka uszkodzenia
**nasz transport możliwy tylko dla zamówień powyżej 400 zł i do 100 km