Jak działamy?

KROK 1. Wybór dekoracji

Wybierz idealne dla siebie dekoracje i dodaj je do koszyka* uzupełniając przy tym preferowaną ilość. Następnie przejdź do koszyka.

Minimalna wartość zamówienia to 300 zł – nie realizujemy zleceń poniżej tej kwoty. Wyjątek stanowią napisy świetlne – te można wypożyczać bez względu na dolny limit.

*możesz też napisać maila, jeśli taka forma jest dla Ciebie wygodniejsza

KROK 2. Zamówienie

Sprawdź czy dodane produkty do koszyka oraz ich ilość jest poprawna. Uzupełnij dane osobowe (imię, nazwisko, telefon, adres e-mail oraz data i miejsce uroczystości). Możesz również dodać notatkę od siebie w polu Dodatkowe informacje. 🙂 Wyślij zapytanie**.

**wysłanie zapytania nie jest zobowiązujące

KROK 3. Podsumowanie zamówienia

Skontaktujemy się z Wami w przeciągu 3 dni roboczych w celu ustalenia: dostępności produktów, ilości, transportu oraz łącznych kosztów. Następnie dostarczymy Wam podsumowanie zamówienia wraz z umową wypożyczenia oraz szczegółami na temat płatności.

KROK 4. Odbiór dekoracji

Zgodnie z ustaleniami odbierasz dekoracje w Wodzisławiu Śląskim lub dostarczamy Ci je pod wskazany adres 1-2 dni przed uroczystością (koszty oraz rodzaj transportu ustalane są indywidualnie w zależności od miejsca ślubu/wesela).

KROK 5. Ślub i wesele

Cieszycie się Waszym wielkim dniem! 😉

KROK 6. Zwrot dekoracji

Podobnie jak przy odbiorze – zwracasz dekoracje 1-2 dni po uroczystości bądź my odbieramy je od Ciebie (koszty oraz rodzaj transportu ustalane są indywidualnie w zależności od miejsca ślubu/wesela).


Masz więcej pytań? Niżej informacje, które mogą Ci się przydać. 🙂

  • do każdego zamówienia naliczamy kaucję zwrotną
  • działamy głównie na terenie Śląska – wysyłamy dekoracje za pośrednictwem kuriera (na terenie całej Polski)* lub naszego transportu, który wyceniany jest indywidualnie
  • dekoracje możesz odebrać osobiście w Wodzisławiu Śląskim po uprzednim umówieniu dnia i godziny spotkania
  • przy rezerwacji produktów podpisujemy umowę, która jest gwarancją terminu
  • po podpisaniu umowy, prosimy o wpłacenie umówionego zadatku do 7 dni, po tym czasie rezerwacja przepada
  • pozostałą część kwoty (najem + kaucja) należy wpłacić do 7 dni przed uroczystością
  • minimalna wartość zamówienia – 300 zł brutto, nie realizujemy zleceń poniżej tej kwoty
  • do zamawianych dekoracji możesz również zamówić montaż i demontaż dekoracji przez nasz zespół – dodaj taką informację w uwagach do zamówienia
  • zamawiamy dla Was kuriera w obie strony, aby odciążyć Was od dodatkowej pracy
  • wysyłkę/towar otrzymujecie najpóźniej dzień przed uroczystością
  • zwrot maksymalnie w drugi dzień roboczy po uroczystości
  • dekoracje, które do Was trafiają są w 100% sprawne i gotowe do użytku
  • przedmioty mogą nosić normalne ślady użytkowania
  • zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, a ewentualne uszkodzenia pokrywane są z kaucji

*w zależności od rodzaju dekoracji – nie wysyłamy dużych gabarytów oraz szklanych elementów z powodu wysokiego ryzyka uszkodzenia