Pakiet GLAM mini

18,90

Pakiet GLAM mini to prestiżowy dodatek nakrycia stołu, który nada uroczystości podniosły charakter.

Cena dotyczy 1 zestawu – szklany podtalerz ze złotymi kuleczkami oraz złote sztućce (7 elementów).

Opis

Szklane podtalerze oraz złote sztućce to ekskluzywny dodatek, który podkreśli rangę uroczystości oraz nada jej prestiżowy charakter.
Nasze dekoracje z elementami złota to szczyt elegancji – sposób na zachwycenie gości luksusowym nakryciem stołu.

Pakiet dla 1 os. obejmuje 8 elementów:
– szklany podtalerz ze złotymi kuleczkami
– nóż do przystawki
– widelec do przystawki
– nóż obiadowy
– widelec obiadowy
– łyżka obiadowa
– widelczyk deserowy
– mała łyżeczka

 

Sztućce wykonane są ze stali nierdzewnej.

Talerze wykonane są ze szkła.

Dostępność: 160 zestawów

BARDZO PROSIMY NIE MYĆ W ZMYWARCE!

 

Cena zestawu (szklany podtalerz ze złotymi kuleczkami + złote sztućce) poza pakietem – 20,50 zł/1 os.

Rodzaj transportu: możliwy odbiór osobisty w Wodzisławiu Śląskim lub nasz transport

____________________________________________________________

Masz pytania? Niżej informacje, które mogą Ci się przydać ?

  • do każdego zamówienia naliczamy kaucję zwrotną w wysokości połowy wartości zamówienia
  • działamy głównie na terenie Śląska – wysyłamy dekoracje za pośrednictwem kuriera (na całą Polskę)* lub naszego transportu**, który wyceniany jest indywidualnie
  • dekoracje możesz odebrać osobiście w Wodzisławiu Śląskim na ulicy Moniuszki 15
  • przy rezerwacji produktów podpisujemy umowę, która jest gwarancją terminu
  • po podpisaniu umowy, prosimy o wpłacenie umówionego zadatku do 7 dni, po tym czasie rezerwacja przepada
  • pozostałą część kwoty (najem + kaucja) należy wpłacić do 7 dni przed uroczystością
  • minimalna wartość zamówienia – 300 zł brutto, nie realizujemy zleceń poniżej tej kwoty
  • do zamawianych dekoracji możesz również zamówić montaż i demontaż dekoracji przez nasz zespół – dodaj taką informację w uwagach do zamówienia
  • zamawiamy dla Was kuriera w obie strony, aby odciążyć Was od dodatkowej pracy
  • wysyłkę/towar otrzymujecie najpóźniej dzień przed uroczystością
  • zwrot maksymalnie w drugi dzień roboczy po uroczystości
  • dekoracje, które do Was trafiają są w 100% sprawne i gotowe do użytku
  • przedmioty mogą nosić normalnie ślady użytkowania
  • zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, a ewentualne uszkodzenia pokrywane są z kaucji

*w zależności od rodzaju dekoracji – nie wysyłamy dużych gabarytów oraz szklanych elementów z powodu wysokiego ryzyka uszkodzenia
**nasz transport możliwy tylko dla zamówień powyżej 400 zł i do 100 km