Instax Mini 11

99,00

Biały Instax Mini 11 to doskonała alternatywa dla popularnej fotobudki, który idealnie sprawdzi się jako atrakcja na weselach i innych przyjęciach rodzinnych. Świetna zabawa gwarantowana! 🙂

Opis

Najnowszy Instax Mini 11 w kolorze białym to świetnia propozycja na wesela i przyjęcia rodzinne.

Aparat typu polaroid to alternatywa fotobudki, która często jest kosztowna, a czas samej atrakcji limitowany. Dzięki Instaxowi możecie stworzyć Waszą autorską Księgę Gości z najlepszymi zdjęciami i gadżetami bez limitu czasowego – Wasi goście mogą korzystać z atrakcji przez cały czas trwania imprezy.

 

Cena zawiera wynajem aparatu Instax Mini 11 oraz Instrukcję Obsługi w złotej ramce (bez wkładów)

Gadżety do fotobudki (ilość: 18 kompletów napisów na patyku) za dodatkową opłatą – 19 zł (prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia).

 

Rekomendujemy, by ilość zakupionych wkładów na wesele/przyjęcie była równa liczbie gości. 🙂

Rodzaj transportu: możliwa wysyłka kurierska, odbiór osobisty w Wodzisławiu Śląskim lub nasz transport

____________________________________________________________

Masz pytania? Niżej informacje, które mogą Ci się przydać ?

  • do każdego zamówienia naliczamy kaucję zwrotną w wysokości połowy wartości zamówienia
  • działamy głównie na terenie Śląska – wysyłamy dekoracje za pośrednictwem kuriera (na całą Polskę)* lub naszego transportu**, który wyceniany jest indywidualnie
  • dekoracje możesz odebrać osobiście w Wodzisławiu Śląskim na ulicy Moniuszki 15
  • przy rezerwacji produktów podpisujemy umowę, która jest gwarancją terminu
  • po podpisaniu umowy, prosimy o wpłacenie umówionego zadatku do 7 dni, po tym czasie rezerwacja przepada
  • pozostałą część kwoty (najem + kaucja) należy wpłacić do 7 dni przed uroczystością
  • minimalna wartość zamówienia – 300 zł brutto, nie realizujemy zleceń poniżej tej kwoty
  • do zamawianych dekoracji możesz również zamówić montaż i demontaż dekoracji przez nasz zespół – dodaj taką informację w uwagach do zamówienia
  • zamawiamy dla Was kuriera w obie strony, aby odciążyć Was od dodatkowej pracy
  • wysyłkę/towar otrzymujecie najpóźniej dzień przed uroczystością
  • zwrot maksymalnie w drugi dzień roboczy po uroczystości
  • dekoracje, które do Was trafiają są w 100% sprawne i gotowe do użytku
  • przedmioty mogą nosić normalnie ślady użytkowania
  • zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, a ewentualne uszkodzenia pokrywane są z kaucji

*w zależności od rodzaju dekoracji – nie wysyłamy dużych gabarytów oraz szklanych elementów z powodu wysokiego ryzyka uszkodzenia
**nasz transport możliwy tylko dla zamówień powyżej 400 zł i do 100 km